maandag 14 maart 2011

Groen Licht

En ja, ik kreeg vandaag groen licht voor een ci operatie.
De uitslagen van de ct scan waren goed en ook het evenwichtsonderzoek was prima.
Ik was een zeer goede kandidate voor een CI!!
Nou dat klonk als muziek in mijn oren.

Ik mocht zelf aangeven aan welk oor ik geopereerd wil worden en ik heb voor
mijn rechteroor gekozen omdat ik mijn linkeroor toch het beste vind.

Ik heb een recept meegekregen om in juni 2 vacinaties te halen tegen hersenvliesontsteking.
Binnenkort krijg ik nog een kennismakingsgesprek met de chirurg en een afspraak met de anesthesist.
Afgesproken is dat de operatie half juli zal plaatsvinden.

Wordt vervolgd.....

4 opmerkingen:

Unknown zei

ja..nu zie ik het wel!!! misschien eerder ook maar heb ik het over het hoofd gezien omdat dit nieuwe stukje bovenaan geplaatst staat..ik scrolde al automatisch naar benee elke keer!! niet nodig dus!!!

hihi..en nu weet ik ok gelijk hoe ik kan reageren door de uitleg aan suus...want dit pietje had dat oook niet eerder door!!! hihi (K) Truike

elly zei

hihi jullie zijn me ook een stelletje dinnen bij elkaar hoor..

Susanne zei

Hihihi we helpen elkaar van de regen in de drup:-)!!! Maar goed uiteindelijk zit ik er nu ook geheel ZELFSTANDIG op!
Ik vraag me nu alleen nog af( durf het bijna niet te vragen) hoe ik op dit blog kom, heb jij een link op je Hyves misschien, die ik niet zie...Nu zoek ik steeds je krabbeltje op met je 'hier' kun je kijken.... Niet zo erg hoor, maar ik wed dat dat makkelijke kan hahahaha!!!

Anneke zei

Hoi mam

Nu zie ik ook pas dat ik een reactie kan achterlaten.
Tijd voor een nieuwe blog !

x An